2013-02-15

Har helt glömt bort att uppdatera er om vad som händer på min instagram så här kommer en liten kort uppdatering!
 
Jag har sedan sist hunnit med att förälska mig i träd och vackra sken. Jag har varit hemma hos vänner och bara myst och hunnit sitta på cafeér med trevliga människor. Jag har gått klädd helt i grönt och dragit på några skoter turer. Jag har även gått runt med lockigt hår och kännt mig lite som en hippie, och käkat bananer. Det har varit långa bussturer hem och mamma har bakat cupcakes sen har det också hunnit infalla ett snöoväder som heter duga. Sen tillsist har jag fått både godis och blommor på allahjärtansdag till ära av min käre far!
 
Ha nu en toppen fredag gänget!!
 
Josefine

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0