vår

nu börjar det verkligen känns som att det är vår ut.Snön håller på att smält och det är varmt. längtar tills man kan ha på sig shorts och linne utan att frysa
själv måste jag  sitta inne idag  och plugga ist för att vara ute.
var nyss på en promenad till lantmännen och köpte lite häst grejer. nya shortchaps ridvantar och ett dressyr spö 
 
men sen idag fick jag mina 1 000 kr av mamma för att jag har slutat bita på min naglar. får se vad jag köper för dom pengarna 
 
i fredag var jag med matilda josefin emelia och june och hade spa kväll. bastade, badade och hade ansiktsmask var mycket trevligt. i  går var jag med familjen och åkte i skulleberget 
 
hoppas ni får  en bra dag <3
// hanna 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0