Dag 23: vad jag vill bli när jag blir stor

jag har inte bestämt vad jag ska bli. Just därför så går jag teknikprogramet som är en väldigt bred linije. då kan jag bli ungefär vad som helst.  Sen vill jag ha ett jobb där man tjänar  mycket pengar
 
jag ber om ursäkt för dålig uppdatering!!! 

men vi har bara så mycket plugg :(( 
matte nationella på tisdag är inte taggad 
muntlig redovisning på svenskan imron 
muntlig redovisning på engelskan på måndag 
 
men till helgen kommer det inte bli så mycket plugg för mig. Eftersom på fredag är det julbord med släkten på hotell vännes. Sen på lördagen ska vi fara hem till mormor och ha julbak. sjukt taggad
 
men igår var jag på stan med emelia. jag köpte en julklänning som är svart med spets på ryggen och på armarna. den är lång ärmade. den ska jag ha på julbordet, julafton, och nyår. sen ett par skor. kanske kan lägga ut en bild sen  jag köpte även julklappar till mamma och pappa.
 
så här känner jag för allt plugg !!!
 
 
det här är våran mattebok och vi har gjort ut hela den på bara den här terminen 
 
 
 
// hanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0