Fem saker jag gillar att göra

Eftersom att jag är en riktig listgörare, så tänkte jag att det får bli en liten lista över fem saker jag gillar att göra!
 
1. Dansa
Det spelar ingen roll om de är i mataffären eller i köket, om det finns bra musik då dansar jag.
 
2. Läsa
Jag bara älskar att läsa böcker, jag kan sitta i soffan en lördag kväll och bara läsa en bok.
 
3. Spela spel
Är bara så roligt. Att sitta runt bordet och spela med antigen släkten eller vänner är bara så mysigt.
 
4. Prova kläder
Att stå i provhytten och prova kläder är bara så kul, särskilt om du bara provar för att prova. Sen är det kul att bara vara hemma och prova ut olika outfits från garderoben.
 
5. Ta kort
En hobby som jag har är att ta med mig kameran på en promenad i skogen och ta bilder. Det blir mest naturbilder då det är roligare att fota men min hund får också ofta stå modell. Nu när julen närmar sig kommer det bli mycket fotande på julgranen då jag fått upp över öronen för julgranskulorna!
 
(Tagen i oktober eller november)
 

// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0