Stickat i vinter

Nu när vintern kommer med sina kalla vindar och snö bara älskar jag att dra på mig en stickad tröja, de är så mysiga! Att ta en lite oversize stickad tröja över ett par jeans är bara så snyggt, och snyggt.
 
Här kommer några tröjor som jag definitivt inte skulle säga nej till!!


 


(Chicwish.com)
 

På den första tröjan älskar jag den klara färgen, muddarna gör även att tröjan blir lite "roligare". På den andra älskar jag det kabelstickade och att man blandat två färger . Den tredje gillar jag på grund av mönstret som är smått fantastiskt. Den fjärdes oxblodfärg är bara så rätt ut och materialet ser super mysigt ut. Om jag bara fick välja en skulle det inte vara lätt men jag tror ändå att det skulle bli den sista då den ser så sjukt mysig ut!!
 
// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0