10 sanningar om mig själv

Här kommer de sanningarna.. Några ni kanske vet, andra kanske inte men här är de:
 
1. Alla (eller 90%) mina strumpor har olika djur motiv på sig, vet inte varför men de är riktigt söta och mysiga!!
2.Jag tycker verkligen inte om pepparkakor, visst går de att äta men de smakar inte gott.
3. Jag skrattar när jag läser. Då menar jag inte ett litet sniff när någonting roligt händer i boken, utan med skratta menar jag att vika sig dubbel och skratta för allt man är värd.
4. Jag tycker inte om snabb mat, vilket inriktar sig på hamburgerhak som Max och Frasses, eller köpe pizza. Det smakar fett, äckligt och man mår bara illa av det. Hemma gjorde pizza däremot, det är grejer det!!
5. Sen är jag en riktig badkruka, förra sommaren tror jag att jag badade 2gånger.. Därmot när det är stora vågor då är det kul, men att bara bada för att bada, nej tack!
6. Jag är hängivet frukt fan, kan bara inte annat än älska frukt! Om jag får välja så tar jag frukt framför godis, och det inkluderar choklad.
7. Jag älskar dans! Jag älskar att titta på dans filmer och serier, att se det live och självklart att utföra det själv. Jag dansar överallt, mataffären är ett favoritställe sedan jag var liten men annars fungerar korridorerna i skolan lika bra!! Jag är ett stort dans freak, love it!!
8. Jag är en tävlingsmänniska och en mycet envis sådan. Klarar inte av att förlora i spel eller i sport, är en väldigt dålig förlorare helt enkelt. Jag blir jätte sur och måste ha revansh på direkten!
9. Jag hatar att bli kladdig om händerna. Har varit sådan sen jag var liten. När alla på dagis skulle måla finger färg gick jag och hämtade en pensel för jag ville inte smutsa ner mig, jag tyckte även inte om att baka bullar eller chokladbollar på grund av kladdet.
10. Jag har värdens morgon humör. För det första sover jag så tugnt att mamma kan damsuga under min säng undertiden som jag sover, sen när jag väl vaknar kan jag inte direkt kalla mig själv trevlig. Brukar för det mesta vakna upp sur på allt och alla men efter en dusch och lite frukost brukar det försvinna.
 
En liten bild på hur jag såg ut idag, jumpsuit och flanellskjorta = MYS!!
 
// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0