4 Bilder som gör mig glad

Alla dessa bilder får mig att bli alldeles skrattfärdig, och massor av minnen. Den första bilden är från i 8:an då Jag hade en liten sleepover som slutade med att vi stannade uppe hela natten och spelade in en film, sjukt kul men kan inte säga att filmen vart så bra då ingen förstod handligen utom vi..(Tack till Emma, Anna, Alex, Anna och Wille för en av de roligaste och mest minnesvärda nätter)

Andra bilden är från i sommras då jag Anna, Alex och Elin hade en liten "grillning" uppe på ett berg brevid mitt hus. Vi drack sockerdricka, åt korv och smorse till solen gick upp. Vi vart lagom hyper och började ta massor av bilder på Stöcksjös(Där jag bor) egna Lejonklippa. Bilderna vart grymt fina som ni kan se men det var en väldigt trevlig sommar kväll med mina fins tjejor!!
 
Tredje bilden är från då samma kväll som andra om jag minns rätt. Efter vårat lilla äventyr på lejonklippan så skulle vi tälta på min bakgård och morgonen därefter fick jag och Anna för oss att vi skulle hoppa studsmatta med sovsäckarna, vet fortfarande inte varför men det var riktigt kul!!(TIPS) Men jag tror att bilden säger allt!!
 
Sista bilden är igentligen ingen bild utan en fin teckning Anna gjort, det är inte själva bilden som gör mig glad utan minnerna jag får av den. Vi hade en frivillig engelska uppgift i 9:an då vi skulle forska om ett land och redovisa allt på vilket sätt du ville. Det vart allt från filmer, pjäser, texter och vi skapade en blogg. En av de roligaste uppgifterna jag någonsin gjort måste jag säga då vi bestämde oss för att fara på en tripp till Nya zeeland och skriva en resedagbok om våran tid där!! Vi blandade fakta med humor och vi bestämde även då att när skolan är slut ska jag, Alex och Anna fara på den där resan som vi skrev om, kanske att vi ändrar på vissa saker men men..
 
 
//Josefine
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0