Dag 11: tio sanningar om mig själv

  1. kan kladdkakereceptet utantill
  2. skulle INTE klara av godisförbud (är en godisgris)
  3. ÄLSKAR min familj och vänner
  4. har små händer!
  5. mitt rum är (nästan) alltid stökigt. slänger kläder och allt på golvet :O
  6. vill få över 80 i tetris ( slå JOSEFINE)
  7. gillar att rida och träna
  8. mitt jobb att städa trapphus tycker jag inte så mycket om. men man får ju pengar för det så!!!!!!
  9. har en västenbotten ring som jag har dygnet runt. Om jag jag inte har den för ovanligheten så känns det som  att jag är naken på fingrarna 
  10. gilar inte att plugga (ändå går jaggg Teknik)
 
 
här kommer en låt jag har haft på hjärnan hela den !!! 
 
 
// Hanna 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0