Dag 12: någon jag saknar

Det får nog bli min älskade hund Nisse (nilsgunnar) som dog för tre sommrar sen. Han var en  blandning av golden cetter och något mer som jag inte komm ihåg :O . Blev 16 år och det är ganska gamlat för hundar. Ända sen jag föddes så har han varit i våran familj. Det sista året så började han se ut som ett får efterssom hans päls blev matt och krullig. Han ligger begravd under vårat "äppel träd"( man kan inte äta äpplerna) . Det var så himla sorligt när han dog. Jag hade varit på ett ridläger sen när jag skulle hem så ringde mamma  och sa att vi skulle ta bort Nisse när jag kom hem. Jag hade som vetat att vi skulle ta bort han ett tag. Men hade som glömt bort att det var just den dagen. Den bilresan hem var inte den roligaste direkt.
Har tyvärr ingen bild på Nisse på min skoldator sen har mamma våran andra dator på jobbet där det finns bilder på han !!! men kan lägga ut en bild sen om ni vill se hur han såg ut !!
 
Den här låten spelades typ hela tid just när han hade dött!!!  LYSNA PÅ TEXTEN SÅ FÅR NI HÖRA SJÄLV HUR SORLIG DEN ÄR !! sen tänk att ni  just har förlorat er älskade hund. Varje gång jag hör den här låten tänker jag på Nisse 
 
 
 
 
// kram hanna :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0