Dag 13: två saker jag längtar efter

1
JUL, JUL, JUL, JUL !!!!!!!!!
Jag längtar hur mycket som helst efter jul! här är någa anledningar för att jag längtar så mycket
  •  julbord på hotell vännes, med hela släkten. På julbordet brukar det ar hur god mat som helst då äter man HUR mycket som helst!!!!
  • julbak- min släkt samlas hos mormor och bakar massa julgodisar och kakor.( hahha förra året när vi skulle ha julbaket så blev det strömavbrott i ägnäs, då fick vi sitta runt runt ett bord med tända ljus istället för att baka) 
  • lilla julafton med min vänner- vi ska ha som en julklappslek och då behöver man bara köpa en julklapp men då köper man den lite dyrare 
  • sen firar vi hos mormor- kusinerna och hela mammmas släkt kommer vara där
  • JULAFTON- man får öppa julklapparna !!!
  • lyssna på julmusik 
  • julpynta
  • sen julkalendern
 
 
 
 
 
2. 
 
sen längtar jag oxå tills jag får min iphone 4. Jimmy min mosters man ska köpa en iponen 5 och då ska jag få hans  iphone 4 :) sjukt taggad. för nu  har jag bara mammas gamla sonyericsson !!!!!!
 
 
 
 
 
// hanna 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0