Dag 15: två saker jag INTE skulle klara mig utan

det blev så himla svårt att välja bara två så här är en lista på det jag inte skulle klara mig utan : 
  1. min mobil ( även om det inte är den bästa) 
  2. tuggummi (speciellt inte efter lunchen på skolan. Om man inte har kvar några tuggummi efter lunchen på skolan känns det bara äckligt i munnen. Tur att man har snäla kompisar då) 
  3. choklad och godis ( är en sån godisgris) 
  4. mina vänner och familjen ( eftersom det är ju allt man har ) 
  5. min dator :) 
  6. sommaren ( sola, bada, äta glass, vara ute sent på natten och grilla men vänner) 
  7. pretty little liars ( iaf inte fören jag har fått vet vem A är) 
  8. lampor ( som när man ska gå hem på kvällen från någon kompis tänk om det inte skulle finns gatolampor.Sen skulle det var mörkt mest del av dygnet. är lite mörkrädd:O )
  9. haahhaah mina svart docktor demin byxor (efter jag köpte dom så kan man inte köpa några andra byxor) 
 
/ Hanna 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0