Dag 2: tre favorit TV program/ serier

  1. Jag har blivit helt fast i PRETTY LITTEL LIARS! 
Det handlar om fem tjejkompisar. En av tjejerna blir mördade (Allison). Efter att hon har dött så får dom andra tjejerna sms från någon som kallar sig A. I smsen står det bara hemligheter som alla fem tjejerna visste om. Jag är bara på säsong 1 men det är bra för då har jag många avsnitt kvar att se
Alla borde se den hur bra serie som helst 
 
 
 
Huvudpersonerna från vänster Spencer, Aria, Emily och Hanna
 
     2: 
Sen följer jag Solsidan. 
Handlingen kretsar kring de två familjerna Schiller och Löfström/Svensson. Alex och Anna Löfström/Svensson  och derras barn och Fredde och Mickan  Schiller och deras barn.Sen har dom en jobbig granne som heter Ove Sundbeg 
 
 
 
 
   3: 
Sen tycker jag att face off är ett bra pogram som går på kanal 6 . Det är en tävling där deltagarna gör massa cool grejer. t.ex. kroppsmålningar, ska göra deras modell till hälften männinska hälften djur 
 
 
 
 
 
// Hanna 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0