Dag 20: fem saker jag gillar att göra

1
vara med mina underbara vänner (( ni vet villka ni är ))
det spelar inte roll vad man gör blir oftas lyckat om man  är med de man tycker om. 
2
träna  på badhuset.
Det passet som jag gillar  bäst är nog cykel och core. För det är både kondition ooch mage och rygg. 
men body pump är oxå roligt för det är så otroligt jobbigt och det är armar mage och ben och rumpa man tränar
3
rida
jag rider i vännes. Det är en bit att köra men det är värt det. För min ridgrupp som jag rider med är jätte bra.  Jag har ingen egen häst men det skulle vara roligt att ha en Det är bara det att man hinner som inte med det efterssom  man har så himla mycket plugg 
4
det kan faktisk vara roligt att gå på stan själv eftersom då kan man vara inne i en affär hur länge man vill. Men oftas när jag är på stan så är jag med någon 
5
gillar att hitta på tokiga saker!!
 
 
en snygg bild på mig matilda och josefine!! hade lite roligt med några fula mössor :DD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0