Ett Minne

Ett minne som jag har och ofta tänker tillbaka till var när jag komfirmerade (Hur det nu stavas?) mig förr förra sommaren. Det var nog det roligaste jag någonsin gjort, fick nya underbara vänner(Ni vet vilka ni är!!) nya tankar och erfarenheter. Många tänker nog att konfa läger innebär att man sitter i en ring och läser bileln och diskuterar sin syn på gud men så är det verkligen inte. Vi hade så mycket kul, lekte lekar, andakter med tända ljus i hela kyrkan, tävlingar och sjukt mycket skratt. De var där jag lärde känna Hanna och jag fick en ny bästa kompis vid namn Alexandra. Så till alla er som tvivlar, ÅK PÅ KONFA LÄGER!! Det är värt det , jag lovar ;)
 
 
// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0