Favorit bok

Detta är nog en av de svåraste frågorna någonsin eftersom att jag ÄLSKAR att läsa! Har läst sjukt mycket bra böcker och att bara välja en är nästan omöjligt men om jag måste tror jag nog att det blir "The last song" skriven av Nicholas Sparks. En väldigt gripande bok som du bara inte kan lägga ifrån dej. Den fick mig både att skratta, gråta och bli varm i hjärtat. Sen är Nicholas Sparks i stort sätt min favorit författare då jag tror att jag inte tycker att någon av hans böcker är dålig!! Sen finns denna underbara bok som film också och den rekomenderas varmt även om boken slår den med häst längder!!
 
Läs den, du kommer inte att ångra dej!!
 
//Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0