Fullt upp!!

Sorry för låg uppdatering men har varit på språng hela helgen! I fredags var jag, Hanna, Matilda och Simon och såg Breaking Dawn Part 2. Den var helt okej men för den som läst böckerna(jag) var jag lite besviken faktiskt men helt klart sevärd. Sen vart det att stanna hos Hanna över natten då filmen slutade ganska sent.. Sen igår for jag direkt från Hanna till Alex där hon och Anna hade ordnat min lilla suprice som jag fick i present då jag fyllde år! Första fikade vi och drack te hos Alex, mysigt!! och efter det drog vi vidare till Anna för att äta god mat innan vi drog på bion för att se den nya bondfilmen "Skyfall". Måste ha varit väldigt trött då vi såg filmen för jag höll på att dö av skratt genom hela filmen då den var lite för bra planerad, men den var bra :) Idag som igentligen skulle tillbringas med plugg sköts åt sidan lite då min fina gamla vän Matilda kom över en stund för att hänga. Mycket skratt, minnen, prat och allmänt mys!! Måste verkligen säga att helgen varit lyckad, tack till ni alla som förgyllde min helg!! :D
 
Angående listan så hamnar jag några dagar efter, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Det kommer att bli en liten paus nu tror jag men det kommer snart att börja igen ;)
En liten bild på mej från i fredags, lite Gossip Girl inspo/ Engelsk skolflicka!!
 
//Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0