Inspiration

Alla som känner mig har nog märkt att jag börjat att använda väldigt sockersöta kläder med kragar, kjolar, skjortor och sådant!! Skulle gärna ta outfit bilder så alla nii andra förstår då det är svårt att beskriva men när det både är mörkt när jag far till skolan och kommer hem så blir det inga bilder, vill ju inte direkt ta med mig kameran till skolan om ni förstår.
 
Men här kommer ialla fall några outfita som jag defenitivt inte skulle säga nej till!!



(Allt är taget från Chicwish.com)
 
// Josefine


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sjukt fina plagg :D

Svar: Tack, är lite smått förälskad i allihopa!! :)
Hanna, Matilda, Josefine

2012-11-25 @ 22:52:23
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0