Min favoritplats

glömde helt bort det här med listan så får göra två ikväll istället! Min favorit plats är alltså(Väldigt svår fråga må jag säga) men det är nog vår gamla stuga. Jag tror vi skaffade den när jag gick i 5:an eller 6:an men vi slutade hyra den för något år sedan då hyran blev för hög. Stugan i sig var inget speciellt då den bestod av två rum, ingen el och ute dass men det vilade ett lugn över stället. När man for dit så kunde man bara slappna av med en god bok ute vid vattnet där det fanns en perfekt sten som var urgröpt som en fotölj, super mysigt!!

Tyvärr finns alla bilder därifrån på den andra datorn, och jag lyckades inte få över dem :/ Men här har vi iallafall en bild på den fina solnedgången!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0