Mina drömmar

En väldigt svår fråga må jag säga!! Efter gymnasiet skulle jag gärna fara runt och resa i världen, tåg luffa i Europa är en stor dröm där Frankrike, Italien, Grekland och Tyskland står som måsten att besöka. Jag skulle också vilja bo utomlands ett tag, kanske jobba lite grann och skaffa vänner där, att jobba som barnflicka i England eller USA skull inte vara så dumt. Annars så är det en stor dröm att dansa på någon stor sen en dag, kanske broadway, lite löjlig kanske men den drömmen kommer nog alltid att finnas kvar. Sen en dröm som jag haft sen jag varit liten är att vara med i Top Model, vet inte riktigt varför men har alltid velat det. Jag skulle också vilja jobba som stylist eller inredare, tänk att välja kläder och styla någon eller inreda t.ex. ett hus som jobb, vilken dröm! Ett annat jobb jag inte skulle tacka nej till är designer eller bröllopsfixare, gud vad kul säger jag bara!! Se har jag såklart mer långsiktiga drömmar som att när jag blir riktigt stor vill jag bilda familj, gifta mig, få barn, leva i ett fint hus i förorten, ha ett jobb som gör mig glad och framför allt att jag är lycklig, man kan nog korta ner det till att jag vill ha ett "Happy Ending" när jag blir stor!
 
Där har vi några av min drömmar som jag kommer på just nu, men för att samman fatta det för er som inte orkar läsa ;)
 
* Resa
* Jobba utomlands/ Flytta utomlands
* Dansa på Broadway
* Vara med i Top Model
* Jobba som Inredare, Stylist, Designer eller Bröllops fixare
* Få mitt "Happy Ending"
 
// Josefine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0