Ny Mössa!!

Tänkte börja med att gratta min käre far på farsdag! *Tummen upp för dig*. Idag har det inte blivit något firande då jag har engelska prov imorgon (intesåpeppadtjej_96) Så det har bara varit jag och engelska boken idag. Men det som ändå gjorde den här dagen lite bättre var att min fin fina morfar gett mig en mössa!! Inte världens största grej kanske men jag har väldigt vårt att hitta mössor jag tycker om då jag oftast drunknar i dem och igentligen inte är ett fan av mössor på mig själv men denna, den är bara så FIN! Väldigt mycket "Josefine" över den då den kommer ända från 70-talet och jätte mysig!!
 
Bjuder på några bilder av min nya fina värmer öronen kompis!!
Bara älskar denna typ av kort(Som ni kanske har märkt), älskar svart-vitt och att det är fyra bilder!
 
//Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0