Tre saker jag längtar efter

Det första som jag längtar efter är julen, och då menar jag inte bara själva julafton utan allt runt omkring julen. Jag längtar efter allt present köpande och görande, julgodiset, julbakandet, julmusik, att klä granen, att sitta och kolla på julfilmer tidigt på morgonen, alla tända ljus och all god julmat!! Kan inte bärga mig :D
 
 
Sen längtar jag även till nyår, för då ska jag på Livskraft igen! För er ovetandes är det ett nyårs läger med EFS som är super kul. Vi är runt 150-200 ungdomar som firar nyår tillsammans. På själva nyårsdagen är det en stor middag och kl.00.00 skålar man och sen blir det en kramring med alla från lägret, väldigt mysigt faktiskt!!
 
 
Sen det som jag nog faktiskt längtar mest till är i sommar, för du ska jag på SPRÅKRESA!!! Jag har velat fara på det väldigt länge, så när jag fyllde år fick jag halva resan av mamma och pappa. Så i sommar kommer jag med EF att fara till Torquay i England, kommer att bli så sjukt roligt. Jag kommer att bo hos en värd familj och på lägret jag ska åka på så kommer det ungdomar från hela världen, TAGGA!!
 
 
// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0