Två saker jag inte skulle klara mig utan förtillfället

Det var en svår nöt att knäcka när jag fick frågan, vilka två saker kan du inte klara dig utan? För menade dom två fysiska saker som tuggummi och sin telefon, eller är det mer mot vänner, musik och högtider som julen. Efter mycket tänkt bestämde jag mig för att berätta om två saker som jag för tillfället inte kan klara mig utan.
 
Det första är te, du hörde rätt. Jag har blivit beroende av te, särskilt på kvällen just innan jag ska gå och lägga mig måste jag ta en te kopp, annars går det inte att somna. Jag bara älskar känslan av att sitta nerkrypt bland massor av filtar och kuddar i soffan, och dricka en varm kopp te med honung!!
 
För er te älskare måste jag bara rekomendera dettate: Chai te, det är fantastiskt gott och på grund av kanel smaken får du en liten julkänslan, så om du inte har smakat det, GÖR DET!!


En till sak som jag inte kan klara mig utan är serier, tv-serier. Jag är en sådan där person som måste se alla avsnitt i ordning från början till slut och nu har kag börjat se Friends. Förut var det en show som jag kunde se ett avsnitt om det gick på tvn och det inte gick någonting annat men nu har jag verkligen insett hur roligt det verkligen är. Jag dör av skratt till varje avsnitt och kan trösta mig med att det faktiskt finns fler än 2 säsonger, så det slutar inte bara sådär. Så nu framöver kommer jag att vara lite smått besatt av det.. Tur att det är en rolig serie och ingen jätte spännande för då skulle jag inte kunna slita mig från datorn!
 
För er som inte har sett det, eller som mig innan, ett avsnitt här och där. Kryp up i soffan, gå in på swefilmer.com sök på friends och njut av många timmars skratt!!
 
 
För att ytterligare förgylla din kväll kan du ta med din varma te kopp när du ska titta på Friends, TIPS!!
 
//Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0