Vill bara sova

Ni fattar inte hur trött jag är var upp till sex i natt och vaknade halv tolv. Men det var en  mycket trevlig kväll/ natt igår.
Först så gick vi och åt pizza på holmsunds pizzeria. Jag tog en kebab pizza. Sen gick vi och handlade massa godis och dricka för det är alltid goot. Nästan hela kvällen och natten spelade vi lol. Fast man kan väl inte säga att jag är så himla bra på lol. men jag ahr faktisk blivit mycket bättre. Jag dödade några igår :DDD .
 
 
Men nu känns det som att jag kommer somna när som helst så nu ska jag SOVA !!
 
Ikväll så kommer en kompis till pappa hit och han ska stanna en vecka här. Jag har träffat han en gång. Mamma pappa ida och tilda kommer inte vara hemma förren 9-10 och han kommer runt sju. Då kommer det bara vara jag som är hemma. Men jag säger att jag var uppe hela natten och måste. För jag känner att jag vill inte sitta och hålla han sällskap i typ två timmmar. Det skulle vara väldigt pinsamt. Jag vet typ inte ens hur man gör kaffe
 
 
 
// Hanna 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0