Yoga

Nu vare längesedan jag skrev ett vanligt hederlig inlägg, så här kommer det!! Ida har det varit Svenska och Matte på schemat, väldigt skönt. Hade även om ni scrollar ner besök av några fina pojkar idag, haha. Men annars drog jag ner på stan för att köpa lite färg till håret mig men duktig som jag är så hade jag lyckats glömma börsen hemma, vilket inte var så smart då jag skulle träna sen och då behövde jag träningskortet som fanns i börsen.. Fick ringa mamma som var lite små sjuk, så att hon kunde komma in med kortet då hon licks skulle träffa pappa hos optikern. Efter det lilla missödet prövade jag för första gången på ett väldigt skönt Yoga pass och middan stod Max för då pappa skulle jobba över och ville ha sällskap. Köpte även färgen då och nu sitter man här nu duschad redo inför lite matte räknande.
 
Bjuder på en bild från tidigare idag på bibblan!!
 
 
// Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0