2013-02-06

Hej, Josefine här!
 
Jag har alltid varit en flitig användare av youtube, för att kolla på film och  för att lyssna på musik. Någonting annat som jag också älskar att titta på är alla dans klipp som ligger ute, jag kan titta på dem i timmar!! Här är en audition från en av mina favorit serier "So you think you can dance", det här är en av de bästa auditions jag har sett och första gången höll jag på att börja gråta när jag såg den. Låt er inte luras av början då han pratar för när jag först såg den här auditionen trodde jag att han var lite smått galen, men efter att ha sett han dansa kan jag inte annat än älska honom. Så titta och njut!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0