går dagen

igår var jag matilda emelia och june och såg ego på bio. Jag hade tänkt att den inte skulle vara så jättebra men det var den. Så jag tycket helt klart att ni borde se den. Innan vi gick på bio for vi hem till emelia och såg melodifestivalen. Blev lite besviken eftersom att det var typ ingen som var med som var så bra. Vet inte ens vem jag tyckte var bäst. Men en låt som var så himla dåliga var Gosa med den mörka tjejen kom inte ihåg vad hon hette men kom ihåg att den var mycket dålig .Sen visste man typ att david lindgren skulle gå vidare eftersom han var typ den ända kända med.Får bara hooppas att nästa lördag så är det bättre med
 
Nu ska jag fara och köra body pump på badhuset 
 
En bild från matildas instagram:)  
 
// HANNA 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0