Dag i backen

Igår hann jag inte lägga ut bilderna som vi tog i backen, eftersom att först var jag hela dagen i backen sen var jag hemma en halvtimme och åt. Direckt efter attt jag ätit for jag och red.Man brukar säga attt man aldrig ska åka sista åket för då brukar man ramla. Så sant som det var sagt så skulle jag hoppas i ett hopp ooch landade fel och ramlade, tappade skidorna och allt.
MEN JAG KAN BARA SÄGA ATT DET VAR EN HELT UNDERBAR DAG !!
Jag tror ni knappt kan förstå hur myket träningsverk jag hade i benen när jag kom hem. Först en heldag i backen sen dubbelpass ridning. 
När jag red så hade jag inga ridvantar och fick en blåsa på ringfingret som sedan spräcktes. AJAJAJJAJAJAJAJ


 
 
 
min blåsa på fingret :(((( 
 
 
// hanna 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0