:)

Nu är det snart dags att välja vilken inriktning vi vill gå !!! tycker det är så svårt att välja men det står mellan design och produktutveckling och samhällsbyggande och miljö(arkitekt) Och om jag välja det "jobbiga blocket" med teknik 2 fysik2 och matte 4c och matte 5c.. För då kan jag bli civilingengör m.m. men frågan är om jag ORKAR DET !! 
 
man väljer först vilken inriktning sen vilken fördjupning man vill gå 
 
de inriktningar som finns att välja på är 
- design och produktutveckling ( designar olika grejer och ritar mycket ) 
-samhällsbyggande och miljö ( arkitekt och miljö ) 
-it media ( gör hemsidor och sånt som hör till media ) 
-produktionteknik ( hur olika maskiner fungerar ) 
 
sen väljer man en fördjupning och i alla inriktningar finns det "jobbia blocket"  sen ett som är lite mer chill 
 
nu ska jag plugga kemi ;(
 
 
 
 
 
// HANNA :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0