Gardasil 3

Har nyss tagit gardasil 3 alltså den sista sprutan:) känns mycket skönt. Det gjort faktisk ganska ont och har fortfarande ont i armen.
Den första sprutan som jag tog var i somras och precis efter att jg och några kompisar hade varit och tältat. Den natten blev det typ ingen sömn alls, sen hann jag bara äta en macka till frukost. Efter att jag hade tagit sprutan så började jag må väldigt illa. Sen när vi gick ut ur rummet så svimmade jag i pappas famn. Men det berodde ju på att jag inte hade sovit och ätit så mycket innan.
Men det var första men andra och tredje fick jätte bra !!

Idag hade vi information om alla de olika inriktningarna tror att det blir design och produktutveckling för mig

// hanna 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0